Известие

Collapse
No announcement yet.

Капе нафта от помпата на 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Капе нафта от помпата на 1.9 JTD

    От задна страна на помпата на JTD капе нафта и немога да разбера от кьде е . Мислих че е от трипьтника за излишна нафта над помпата но не е от там.Някой ако има идея да сподели

  • #2
    Най вероятно ти тече от самите капачета на помпата-те са 3 бр всяко от което е с по 4 болчета.Продават се ремонтни комплектчета о-пръстени включително и за клапана за високо,той е на гърба на самата помпа.Възможно е и от него да е.
    Само има един проблем,че ако е от капачетата трябва да се свали пмпата.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Благодаря за идеята .Ще пиша като го оправя

      Comment


      • #4
        Да колегата Xtrime7 е прав,тече от едното капаче на помпата . Някой знае ли от къде мога да си намеря ремонтни комплектчета о-пръстени,защтото в Бургас не са чували за такива комплекти.

        Comment


        • #5
          Случайно някои да има схема за ГНП за 1.9 JTD.

          Comment


          • #6
            В Бош проверявал ли си?
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              В Бош проверявал ли си?
              Да,там трябва да го има,ако пък ли не ще си го поръча и за ден ще доиде.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                Днес си купих от сервиз Бош, комплекта и смених О пръстенчетата и гарнитурките, проблема беше от тефлоновите О пъстени бяха се изпекли. Запалих колата и вече нямаше никакви течове от нафта, само че след 5 -6 паления и тествания реших да я вадя от гаража и загасна и повече не запали .Някой знаели да ли трябва да се обезвъздуши помпата и системата. В смисъл да е засмукало въздух и затова да не пали.
                Ако някой знае нека сподели.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dido5595 Покажи съобщение
                  Днес си купих от сервиз Бош, комплекта и смених О пръстенчетата и гарнитурките, проблема беше от тефлоновите О пъстени бяха се изпекли. Запалих колата и вече нямаше никакви течове от нафта, само че след 5 -6 паления и тествания реших да я вадя от гаража и загасна и повече не запали .Някой знаели да ли трябва да се обезвъздуши помпата и системата. В смисъл да е засмукало въздух и затова да не пали.
                  Ако някой знае нека сподели.
                  Не може да е засмукала въздух,по-точно може,но когато дадеш на контакт помпата започва да ти пълни нафта,и докато не напълни не спира.
                  Аз немога да ти кажа какво е станало,ама е хубаво да започнеш с това дали има в резервоара нафта,-провери я.
                  Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                  Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                  Comment


                  • #10
                    Не се налага обезвъздушаване. Горивната помпа си се захранва от подкачващата. Виж дали тя работи, но сякаш е най-добре да я види специалист. Може проблемът да си е в самата помпа високо налягане и да е в резултат от интервенцията по смятана на гарнитурките и о-ринговете
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за идеите.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dido5595 Покажи съобщение
                        Благодаря за идеите.
                        Има там едно шантаво клапанче ако при отварянето си пропуснал да го монтираш правилно вече е на сол вътре в помпата отваряй пак и гледай

                        Един прятел при същата процедура направи точно така и се наложи да се намесвам ма работата се оправи сравнително ефтино
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря за идеята,но дадох помпата да се тества в дизел хаус, там ще ми кажат.

                          Comment


                          • #14
                            Оказа се че помпата е наред и на стенда работи перфектно,майстора предположи че може да е попаднал боклук,Сега сложих помпата и колата работи перфектно.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dido5595 Покажи съобщение
                              Оказа се че помпата е наред и на стенда работи перфектно,майстора предположи че може да е попаднал боклук,Сега сложих помпата и колата работи перфектно.
                              Да ако попадне боклук в регулатора се случва То затва се иска неква стерилност при сглобяване.
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X